קורס מסחר למתחילים

כריית מטבעות דיגיטליים: איך מתחילים?

נעים להכיר, הארנק של אקסודוס

ארנק קריפטו הינו ארנק דיגיטלי המיועד לניהול ולאחסון של מטבעות דיגיטליים שונים. בין הארנקים הקיימים היום בשוק וזמינים לכל אחד, נמצא ארנק הקריפטו של אקסודוס (Exodus) אשר נחשב לאחד מהארנקים הטובים לסוחרים מתחילים הזמינים בשוק.

תוכן עניינים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב vk
שיתוף ב odnoklassniki
שיתוף ב telegram

ארנק קריפטו הינו ארנק דיגיטלי המיועד לניהול ולאחסון של מטבעות דיגיטליים שונים. בין הארנקים הקיימים היום בשוק וזמינים לכל אחד, נמצא ארנק הקריפטו של אקסודוס (Exodus) אשר נחשב לאחד מהארנקים הטובים לסוחרים מתחילים הזמינים בשוק. בסקירה שכתבתנו במיוחד עבורכם, אתם הולכים להכיר לעומק את ארנק הקריפטו של אקסודוס על תכונותיו השונות. אנו נציג בפניכם את היתרונות והחסרונות של ארנק הקריפטו של אקסודוס, זאת לצד והמוצרים של ארנק זה והמטבעות הדיגיטליים הנתמכים על ידי הארנק. סקירה זו תוכל להעניק לכם, בין אם אתם סוחרים מתחילים ובין אם אתם סוחרים מתקדמים וותיקים, את האפשרות להכיר את הארנק ולהבין האם מדובר במוצר אשר יכול לשמש אתכם.

קצת היסטוריה

בשנת 2015, נוצר ארנק הקריפטו המבוזר של אקסודוס על ידי ג'יי.פי ריצ'רדסון ודניאל קסטגנולי, על מנת לספק מענה לאחסון מאובטח ואמין של מטבעות דיגיטליים. תחילה, הארנק היה זמין רק בגרסתו למחשבים אולם כיום ישנה אפליקציה ייעודית באנגלית למכשיר הנייד לארנק של אקסודוס אשר זמינה הן למכשירים תומכי iOS והן למכשירים התומכים אנדרואיד. בנוסף לגרסאות הנייד שהוזכרו, ישנם ממשקים נוחים לשימוש של הארנק של אקסודוס גם למחשבים תומכי Mac, Windows ו-Linux. הארנק תומך ביותר מ-100 מטבעות קריפטוגרפים שונים, כולל ביטקוין, Ethereum ו-Stellar וניתן להשתמש בארנק על מנת להחליף מטבעות קריפטו ללא צורך ברישום כזה או אחר. יחד עם זאת, יש לציין כי הארנק של אקסודוס משתמש באימות תשלום כנדרש.

כיצד פועל הארנק?

מפתחי הארנק של אקסודוס שמו לעצמם למטרה לפשט ככל הניתן את הגישה למטבעות הדיגיטליים, לנהל אותם בקלות ולהשתמש בהם ביעילות. ראשית, יש להבין שהארנק, כמו כל ארנק קריפטוגרפי אחר הקיים בשוק, פועל באמצעות סדרת קודים המסייעים למשתמש בו לנהל ולקשר את מטבעותיו ברשתות השונות. במקום לאחסן את המטבעות עצמם, הארנק מאחסן שלושה סוגים שונים של קודים אשר לכל אחד תפקיד שונה בניהול ובגישה למטבעות. שלושת הקודים הם המפתחות הראשוניים (Primary Keys) המציעים גישה למטבעות הדיגיטליים שלכם, ביטוי הזרע (Seed Phrase) המאפשר שחזור של הארנק במקרה ויש צורך בדבר וכתובת ציבורית (Public Address) הפועלת ככתובת לארנקכם. יתר על כן, הארנק של אקסודוס מציע למשתמש בו שתי שיטות לשחזור הארנק בהינתן והמכשיר בו נמצא הארנק ניזוק או נגנב מבעליו.

אינטגרציה עם בורסת ה-ShapeShift

בממשק של הארנק, תוכלו למצוא את הפורטפוליו אשר מציג בפניכם את כל המידע הרלוונטי עבורכם, כולל פירוט מלא של המטבעות שבבעלותכם וערכיהם המעודכנים. בנוסף לממשק הפרוטפוליו הנוח, הארנק של אקסודוס משולב עם ShapeShift ואינטגרציה זו מעניקה ערך רב לארנק שלכם. ShapeShift הינה אחת מבורסות הקריפטו הטובות ביותר הקיימות כיום בשוק וזאת בשל תכונות האבטחה, הפרטיות והמסחר שהיא מספקת לסוחרים באמצעותה. על כן, משתמשי הארנק של אקסודוס נהנים מהאפשרות לסחור באופן ישיר בבורסה זו מארנק האקסודוס שברשותם באופן מהיר ובפרטיות מלאה.

נוחות השימוש והפונקציונאליות למשתמש המתחיל

צוות הפיתוח של הארנק של אקסודוס יצר מספר תכונות שמסייעות למשתמשים בו והופכות אותו לנוח לשימוש. הארנק של אקסודוס נחשב לארנק קל, כלומר הוא אינו מוריד את כל הרשתות למכשיר, ובכך מאפשר התקנה מהירה ביותר באופן משמעותי בהשוואה לארנקים אחרים בשוק. המשתמשים בארנק יכולים להוריד אותו בחינם וללא צורך ברישום כלשהו וזאת לצד תמיכה טכנית ושירות לקוחות 24 שעות ביממה במשך שבעה ימים בשבוע. מבחינת עיצוב ואסתטיקה, התצוגה של הממשק נוחה ונעימה למשתמש ובעזרת לחיצה אחת בלבד תוכלו לבצע חולפי מטבעות.

במסגרת היתרונות הרבים שיש לארנק של אקסודוס כאמור ניתן למנות את המספר הרב של המטבעות הדיגיטליים שהארנק תומך בהם. למעלה מ-100 מטבעות דיגיטליים שונים ניתנים למסחר דרך הארנק של אקסודוס ומעניקים למשתמש בו את האפשרות הקלילה לסחור במגוון רחב ומשמעותי של מטבעות. יתר על כן, למשתמשים מתחילים במטבעות דיגיטליים ישנה האפשרות להנות מהיתרון של כוונון אוטומטי של העמלות ובכך לשלם את דמי העסקה הנכונים. בנוסף, כפי שציינו, עבור סוחרים מתחילים הארנק של אקסודוס משולב עם ShapeShift מה שהופך את ההתנהלות ההתחלתית בו לאנונימית ולקלילה.

עקב האכילס למשתמשים מתקדמים – רמת האבטחה

רמת האבטחה של הארנק של אקסודוס לא מהמרשימות שקיימות ובשוק ונחשבת לבינונית. השלב הראשון של האבטחה כולל סיסמה שהמשתמש קבע לחשבונו והשלב השני כולל יצירת ביטוי בן 12 מילים המסוגל לשחזר את הארנק בהינתן והמכשיר התקלקל או נגנב. עם זאת, הארנק של אקסודוס לא מספק הגנה ברמה גבוהה מפני תקיפות האקרים והפלטפורמה חסרה אימות דו-גורמי, מה שמאפשר קבלת גישת Keyloggers המאפשרת פריצה לארנק באמצעות גניבת הכניסות אליו. על כן, סוחרים מתקדמים וותיקים אשר סוחרים בסכומי כסף גדולים, לא יימצאו בארנק של אקסודוס את הפתרון המתאים עבורם.

עמלות העסקה אותן גובה הארנק

הארנק של אקסודוס גובה מן המשתמשים הסוחרים באמצעותו עמלות עסקה עבור כל תהליך של תשלום כלשהו אשר נעשה באמצעותו. אם תבצעו עסקת החלפה בין מטבעות דיגיטליים, תשלחו מטבעות לסוחר אחר או תקבלו מטבעות דיגיטליים לארנק שלכם, תגבה ממכם עמלת עסקה. יש לציין כי לא כל הארנקים הסוחרים במטבעות דיגיטליים דורשים מלקוחותיהם את אותן עמלות עסקה ולכן מומלץ לבצע השוואה בין העמלות השונות בטרם פותחים חשבון בארנק כזה או אחר.

אז מה היה לנו פה?

לסיכום, הסקירה שהצגנו בפניכם בנוגע לארנק של אקסודוס מציעה פתרון מוביל בשוק עבור סוחרים מתחילים במטבעות דיגיטליים. העיצוב הנוח והאטרקטיבי של הממשק למשתמש, מאפשר למחזיק בארנק לסחור במטבעות ולהחליף אותם בכמויות קטנות ללא צורך בתהליך ממושך ומסורבל. עבור סוחרים מתקדמים, הארנק נחשב בעל רמת אבטחה לא מספיקה עבור מי שמעוניין לסחור באמצעותו סכומי כסף גדולים יחסית. הארנק של אקסודוס שם דגש על חוויית משתמש נוחה ואיכותית יותר מאשר על יכולות האבטחה שלו ובכך מתוכנן במיוחד עבור משתמשים מתחילים המעוניינים לסחור בביטקוין ובמטבעות דיגיטליים נוספים ללא טרחה וסיבוכים. אנחנו מקווים שסקירה זו תסייע לכם בהחלטה האם לפתוח חשבון בארנק של אקסודוס ועשתה לכם סדר בין האינפורמציה השונה בנוגע לארנק זה.

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
ממשלת אוקרינה פנה אל העולם הגדול וביקשה מכל האנשים שרוצים לתמוך במאבק שלה נגד רוסיה להירתם ולתרום מטבעות דיגיטליות. תוך כמה ימים הממשלה גייסה יותר מ-42 מיליון דולר בתרומות של מטבעות קריפטו. כל הפרטים על הגיוס
הרבה ישראלים נרתמים למלחמה המתרחשת באוקרינה ורוצים לעזור ולתרום בכל דרך אפשרית. לפני כמה ימים הממשל האוקריני פנה לכל מחזיקי הקריפטו בעולם וביקשו לתמוך במאבק האוקריני באמצעות תרומה במטבעות קריפטו. בסמוך לזה גורמים זדוניים התחילו להפיץ נכסים דיגיטליים ומטבעות שלכאורה נועדו לתמיכה באוקרינה, אבל בעצם מדובר בסקאם ויכול לעלות לכם ביוקר. כך תשמרו על הכסף הדיגיטלי שלכם.
ארנקי החומרה של לדג׳ר (Ledger) מאפשרים פתרון יעיל נגד תקיפות הסייבר וגנבות פיזיות של הכסף שלכם. הארנק משלב בין פתרונות תוכנה מבוססי IT עם רכיבי חומרה פיזיים. בכתבה זאת אנחנו נסקור עבורכם את מוצרי החברה