קורס מסחר למתחילים

כריית מטבעות דיגיטליים: איך מתחילים?

רוצים לתמוך באוקראינה? תעשו את זה נכון

הרבה ישראלים נרתמים למלחמה המתרחשת באוקרינה ורוצים לעזור ולתרום בכל דרך אפשרית. לפני כמה ימים הממשל האוקריני פנה לכל מחזיקי הקריפטו בעולם וביקשו לתמוך במאבק האוקריני באמצעות תרומה במטבעות קריפטו. בסמוך לזה גורמים זדוניים התחילו להפיץ נכסים דיגיטליים ומטבעות שלכאורה נועדו לתמיכה באוקרינה, אבל בעצם מדובר בסקאם ויכול לעלות לכם ביוקר. כך תשמרו על הכסף הדיגיטלי שלכם.

תוכן עניינים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב vk
שיתוף ב odnoklassniki
שיתוף ב telegram

ארנקי קריפטו מרכזיים ברחבי העולם מקבלים כעת מטבעות קריפטו שיכולים לשמש תוקפים כדי לקבל גישת פריצה לארנקים אלו, כמו סוס טרוייני.

המחזיקים במטבעות אלו כבר החלו לקבל אסימונים חדשים המעוצבים לפי דגל אוקראינה וסמל השלום אל תוך הארנקים שלהם כאשר אלמונים עורכים חלוקה המונית של אסימונים, הדבר עשוי להעיד על הונאה. במקרה זה, מוצגת שגיאה בעת ניסיון למכור אסימונים. ייתכן שהסיבה לכך היא שפונקציית המכירה מושבתת, או שהיא מותרת רק עבור הכתובת המסוימות של המנפיק עצמו.

תוקפים יכולים להפיץ ולקדם אסימונים כאלה כך שמשקיעי קריפטו יתחילו לקנות אותם בפלטפורמות מסחר מבוזרות. במקרים כאלה, משקיעי קריפטו מעבירים בעצמם כסף לתוקפים בעת רכישת אסימונים, אך הם לא יכולים להחזיר את הכספים, מאחר שלא ניתן למכור את האסימונים.

סכנה נוספת שמטבעות כאלה יכולים להוות היא אובדן השליטה על הארנק. כאשר מנסים להיפטר מהאסימון בכל אמצעי, משקיע קריפטו עשוי לקבל בקשה מהתוקפים לגשת לארנק הדיגיטלי שלו. בקשה זו עשויה לכלול הרשאה לגשת לכל הנכסים המאוחסנים בכתובת הארנק. במקרה זה, לתוקפים תהיה שליטה מלאה על תכולת נכסי הקריפטו השמורה בארנק.

אם אתם כן רוצים לתרום לאוקראינה במאמץ המלחמתי באמצעות נכסי הקריפטו שלכם, עשו זאת נכון. ממשלת אוקראינה מקבלת תרומות בביטקוין אתר, וטתר. תצטרכו ראשית להמיר את המטבעות השונים שלכם למטבעות אלו כדי לתרום.

בנוסף, לכל אחד משלושת המטבעות יש כתובת נפרדת לתרומות. שימו לב שאתם מעתיקים את הכתובות רק מפרסום רשמי של ממשלת אוקראינה, ולא משום מקור אחר העשוי להיות תרמית.

מאמרים נוספים שנבחרו בשבילך
ממשלת אוקרינה פנה אל העולם הגדול וביקשה מכל האנשים שרוצים לתמוך במאבק שלה נגד רוסיה להירתם ולתרום מטבעות דיגיטליות. תוך כמה ימים הממשלה גייסה יותר מ-42 מיליון דולר בתרומות של מטבעות קריפטו. כל הפרטים על הגיוס
ארנקי החומרה של לדג׳ר (Ledger) מאפשרים פתרון יעיל נגד תקיפות הסייבר וגנבות פיזיות של הכסף שלכם. הארנק משלב בין פתרונות תוכנה מבוססי IT עם רכיבי חומרה פיזיים. בכתבה זאת אנחנו נסקור עבורכם את מוצרי החברה
מסחר במטבעות קריפטו רובו מתנהל במסחר אלגוריתמי. בעבר רובוטים של מסחר אוטומטי היו יקרים ודרשו ידע טכני, אבל עם הזמן הכלים הללו הפכו ליותר נגישים. בכתבה זאת אנחנו נעסוק בסיכונים שבמסחר האוטומטי